Fatih Altaylı’dan Mansur Yavaş’a Övgü: Ankara, İstanbul’dan Daha Yeşil
Gazeteci Fatih Altaylı, Ankara'nın mevcut durumunu değerlendirerek Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’a övgülerde bulundu. Kendisi, “Ankara’da yollar düzgün, yeşil alanlar bol. Kentin içi kesinlikle İstanbul’dan daha yeşil” ifadelerini kullandı. Altaylı, eşi ve kızıyla birlikte bulunduğu Ankara'da, kentin genel durumu hakkında önemli gözlemlerde bulundu. Ankara’nın temizliğine dikkat çeken Altaylı, şehrin Temmuz ayında gerçekleştirilecek NATO zirvesine hazırlandığını da vurguladı. Yazısında, “Ankara yolları düzgün, yeşillikler içinde ve pırıl pırıl bir şehir. Yollar ve asfaltlar oldukça bakımlı. Çöp, kirlilik ve dağınıklık söz konusu değil” dedi. Geçmişteki otel seçeneklerinin sınırlı olduğunu anımsatan Altaylı, şu anda şehrin çeşitli lokasyonlarında birçok modern otelin bulunduğunu belirtti. Kaldıkları Marriott…